Treball d’ampliació: Els viatges i les exploracions

Posted: setembre 19, 2011 in 1. Avaluació, 1. REPRESENTACIÓ DE LA TERRA, C/TREBALLS D'AMPLIACIÓ I RECUPERACIÓ
Etiquetes: ,

Les exploracions i els viatges han estat una constant al llarg de la història de la humanitat. Les motivacions dels exploradors podien arribar a ser molt variades. Alguns cops es movien per guanyar diners o bé per obtenir noves terres, però molts casos eren resultat d’expedicions científiques.
Durant molts segles, l’exploració de la Terra també es va veure obstaculitzada per les concepcions errònies sobre el nostre planeta. Algunes civilitzacions antigues creien que la Terra era plana i que tenia uns límits definits que no es podien sobrepassar.
LECTURA VIATGERS I EXPLORADORS

Comentaris
  1. valentina ha dit:

    me encanta sociales.bueno en realidad todo sobre la tierra

  2. Maureen ha dit:

    Hola Valentina que tal¿? estoy aciendo lo de sociales esque antes no lo encontrava ami tambien me gusta sociales

  3. Beatriz ha dit:

    Que guay aquesta web!

  4. alejandra ha dit:

    donde estan los ejercicos¿?

  5. Desireé 1.A* ha dit:

    Ara Estic fent els deures de socials, a mi m’agraden. M’agrada tot això d’abans. M’intriga llegir-ho. I Aquesta pàgina estavo molt bé feta 🙂 Adeu

  6. miguel ha dit:

    m’agrada molt aquesta historia pero ya me la sabia de l’any pasat

  7. Desiréé 1.A ha dit:

    Aquesta web m’agrada, m’intriga molt aquest tema. Principalment tot es què te què veure de l’història. M’agradaria aprendre més sobre Grècia. M’agrada molt aquest lloc. Doncs vinga adeu!

  8. pablet ha dit:

    em aquest treball d’ampliaciò que tinc que fer

Deixa un comentari

